rubiasnyadagbok.blogg.se

Välkommen :-)

Kategori: Allmänt





:-D
Det här är en kort presentation om mig själv.

Närrä?!!!! jadå :P

TJABBA :)

Rúbia heter jag , fast i Sverige måste jag säga Hobia om jag vill att man uttalas det som det är.

Jag kommer från Brasilien ( Rio de Janeiro) och bor i Svenljunga kommun i cirka 3 år.

Och nej, jag vet faktiskt inte vad håller man på med, när man säg adjö till nån stad som typ..... Rio. För att åka till en såååå liten "stad" som Svenljunga Kommun :)

Gissa?! KÄRLEK

Typ!!!

Jag har en annan blog som heter carioca da clara suecando, men där skriver jag inte så ofta och det är mest på portugisiska språket.

Jag går på grundläggande vuxen utbildningen nu, därifrån utvecklar jag mig själv det svenska språket.

Jag tror faktiskt inte att nån ska följa efter eller kommentera den här bloggen? men jag kommer att uppdatera så mkt som möjligt :)

Hemsk om ingen kan förstår mig här hahaha. Oh my God! Säger man!

Så...
Det var det.
Jag gillar redan att skriva här. Typ ba på svenska :)

KOMMENTERA DU HÄR, DÅ BLIR JAG ÄNNU GLADARE :D

PUSS PUSS!!
Rúbia Rabimag :*
Kommentera inlägget här: